2012. március 30., péntek

Csúcs ez az érzés!

Már egy ideje natúr szappant használok fürdésre és hajmosásra, de a sajátjaimat eddig csak kéz- és arcmosásra használtam (száradtak). Nemrég viszont elkezdtem használni a saját szappanom. A kamillás körömvirágos mézeset választottam, és nagyon is bevált! Még csak párszor használtam, de a hajam imádja! Eddig is sokkal könnyebb volt fésülködni natúr szappanos hajmosás után, de úgy tűnik a saját szappanomat még ennél is jobban imádja a hajam. 10mp alatt végeztem a fésülködéssel, ami a majdnem derékig érő hajammal igazi csoda. A fésűben alig maradt pár hajszál, és olyan selymes az egész, hogy öröm hozzáérni! Csúcs ez az érzés! :))

Egyébként azt vettem észre, hogy mióta a saját készítésű szappanjaimmal mosok kezet, a körmeim is erősödtek. Nem tudom, hogy a bolti szappan elhagyása, a saját szappanom hatóanyagai, vagy a kettő együtt okozza, de nekem eléggé úgy tűnik, hogy jobban bírják a kiképzést, erősebbek lettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése