2012. február 19., vasárnap

Körömvirágos szappan - tapasztalat

Alig több mint egy hét telt el azóta, hogy elkészült a Körömvirágos szappanom. Nem bírtam kivárni a 4 hetet, muszáj volt kipróbálnom! =) (Igazából azt hittem megvan már két hetes, most jöttem rá, hogy csak 9 napos volt, amikor elkezdtem használni...)
Olvasataim szerint a lúg miatt ilyenkor még okozhat mindenféle kellemetlen égő, maró viszkető érzést, illetve száríthat. Egy picike szappangombócot már ennél korábban is kipróbáltam. Azokból a darabkákból gyúrtam, amik az öntőformába ragadtak. Mivel nem éreztem semmi rosszat, gondoltam miért is ne?! Bevetettem egy túl vékonykára sikerült szeletkét. Nem tudtam megállapítani, hogy szárít-e, mert amúgy is nagyon ki volt száradva a kezem. De már nincs.
Ez a szappan 3 nap alatt szinte tökéletesen helyrehozta a kinti hideg és a benti száraz levegőtől, meg a sok kézmosástól kiszáradt és sebesre repedezett bőrt a kezemen, amin az állandó krémezés sem tudott segíteni! Már az első nap végén sejtettem, hogy jó lesz ez, és másnap már kézkrém is alig-alig kellett! Harmadnapra szinte tökéletesen helyrehozta a bőröm!
Irtó kíváncsi vagyok milyen lesz majd a többi szappanom! Ez mindenesetre csúcsszuper lett! =) Bótba ilyet nem adnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése